Tuesday, September 7, 2010

Serang PERKASA Bermakna Serang Melayu



Baca di sini dulu.

Pilihanraya Umum ke 12, BN kalah 5 negeri. Ketika itu PERKASA belum wujud. Faktor siapakah yang menyebabkan 5 negeri hanyut ke Pakatan Rakyat dan hilang majoriti 2/3 di Parlimen? Hari ini mahu salahkan PERKASA sedang Pemuda UMNO dilihat sudah kehilangan telur. Sebelum salahkan orang, muhasabah lah diri sendiri...........


Mengapakah KJ geram dengan PERKASA?

1. Kebanyakan ahli UMNO ahli PERKASA dan tidak senang dengan KJ

2. Tun Mahathir menyebelahi PERKASA. Tun M juga musuh KJ.

3. PERKASA lebih lantang dan proaktif berbanding Pemuda UMNO dan salah satu sebab kewujudan PERKASA adalah kerana lemahnya PEMUDA UMNO di bawah pimpinan KJ.

4. Lain-lain sebab yang munasabah......hehehe

6 comments:

GOMO said...

KJ bodoh.....
tapi apa pun kita kena terima kasih kat KJ pasal menyebabkan lebih ramai lagi menyertai PERKASA..

ha ah ha

sapa yang suka dengan KJ selain dari Balaci...

KJ Liabiliti buat UMNO

airman_1 said...

salam,
aku faham mengapa ramai orang melayu sokong perkasa trmasuk aku dan aku juga ingat perkasa disokong juga olih melayu2 dari pas, keadilan melayu2 yg tak ada parti dsb nya. sbbnya melayu telah kehilangan pembela, orang melayu telah diserang olih rakan2 dari bn sendiri selain drpd sekutu pembangkang pas,dap dan keadilan. bye

AnakGanu said...

bila lagi PERKASA nak jadi parti ni??aku nak masuk dan sokong PERKASA..tapi aku harap PERKASA didokong oleh orang-orang yang takde kepentingan dalaman dan luaran...

Jeffry said...

KJ DH TERANG MMG LIABILITI KPD UMNO DAN ORG MELAYU. BILA LA MAMAT NI NK SEDAR? ADOIYAII

SALAM LEBARAN MINALAIDIL WALFAIZIN BRO..SALAH DAN SILAP, TERKASAR BAHASA, TETOLAK TAK SENGAJE SAYA MOHON AMPUN BRO!..KOSONG-KOSONG BRO :D

amirhamzah64/ 64أمير حمزه said...

Salam GOMO,
Akhirnya KJ jadi biro keahlian PERKASA apabila berjaya menarik keahlian lebih ramai Melayu. Dulu tak tau sekarang dek kerana KJ, PERKASA semakin popular.

Selain daripada balaci, awek2 suka kat dia bro.....macho gitu. Tapi Anwar tak suka, hitam sangat....hehehe

Salam airman 1
Kalau kerajaan ambil tindakan segera iaitu guna ISA kepada sesiapa yang bercakap secara sembrono perkara 153, PERKASA tak lah selantang sekarang.....mmm....kalau tak PERKASA tak ada modal nak cakap apa...hehehe

Salam AnakGanu,
Rasanya Brahim Ali akan menepati janjinya untuk tidak menjadikan PERKASA sebagai parti politik. Kalau nak juga PERKASA bertanding jengah-jengah lah calon BEBAS di kawasan sdr....mungkin ianya calon PERKASA. hehehe

Salam Jeffry,
Benor tu....rasanya kalau dia masuk PKR pun jadi beban pada parti barunya. Nasihat kawan, pergi berniaga lagi bagus....hehehe

Selamat hari raya aidil fitri maaf zahir bathin daripada saya sekeluarga juga.

zedmagel said...

KJ serang Perkasa, bukan serang Melayu. Perkasa NGO dan hanya salah sebuah pertubuhan Melayu jek...

Ada masalah peribadi antara presiden Perkasa dan KJ sendiri kot?