Wednesday, October 6, 2010

Panas , Gempar Dan Terkini!

Anwar arahkan AMK Ganggu Sidang Media Mangsa Liwat Terbaru..??

Semasa AIDCNews menulis "KLANG - Datuk Seri Anwar Ibrahim yang berada di luar negara telah mendapat maklumat seorang lagi mangsa liwatnya akan membuat sidang media di restoran Lotus Klang, jam 4 petang tadi telah mengarahkan AMK Klang untuk membuat kekacauan supaya sidang media itu tidak dapat dijalankan.
Walau bagaimanapun, mangsa liwatnya, Rahimi Osman, bekas pegawai khas Anwar telah berjaya membuat laporan polis di IPK Klang, jam 2 petang tadi.

Sehingga jam 5 petang tadi, sidang media yang sepatutnya diadakan oleh Rahimi gagal dilakukan kerana kekecohan dan sabotaj daripada AMK Klang.

Tidak dapat dipastikan sama ada ada Rahimi berjaya mengadakan sidang media atau tidak petang ini.

Siapakah Rahimi ?

Rahimi Osman merupakan pegawai khas Anwar sejak tahun 2007, yang pernah bertugas di pejabat Anwar di Seksyen 16, Petaling Jaya.

Menurut keterangan Mohd Saiful Bukhari Azlan, saksi utama kes liwat Anwar, Rahimi merupakan kawan sekolahnya yang menjemput dia bekerja sebagai sukarelawan membantu Anwar di pejabat Seksyen 16, sekitarawal Mac 2008.

Sekitar April 2008, Rahimi dinaikkan pangkat menjadi Setiausaha Sulit, manakala Saiful juga turut dilantik sebagai pembantu peribadi Anwar. Pelantikan dibuat secara lisan oleh Anwar sendiri.

Pada 27 Jun 2008, Saiful menghantar e-mel(menggunakan blackberrynya) kepada Anwar memberitahu perletakan jawatannya yang berkuat serta merta.

Rahimi juga mengambil langkah sama meletakkan jawatannya dengan alasan untuk menumpukan bisnes keluarga.

Rahimi juga mengatur perjumpaan Saiful dengan Ezam Mohd Nor, bekas Setiausaha Politik Anwar untuk mengadu kes liwat yang membabitkan Penasihat Umum PKR itu.

Dipetik daripada:
http://www.kelabchedet.com/modules.php?name=News&file=article&sid=551&mode&order=0&thold=0

4 comments:

amirhamzah64/ 64أمير حمزه said...

Rahimi bukan mangsa liwat Anwar tetapi laporan polis yang dibuat berkaitan dakwaannya telah dipaksa oleh Anwar untuk memberikan dua pengakuan sumpah palsu pada Jun 2008 yang antara lain cuba mengaitkan Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri sebagai mastermind konspirasi.Ianya membabitkan kes liwat Saiful Bukhari Azlan yang masih berlansgung di mahkamah ketika ini.

Suspen aje......hehehe

Melayu Pasir Gudang said...

Aku meminta Rohimi Osman mengadakan sidang akhbarnya semula secepat mungkin demi kepentingan dan keadilan untuk seluruh rakyat Malaysia dan negara Malaysia yang selama ini sudah teruk berpecah dan tercemar gara-gara anwar Ibrahim.

Semoga dengan kenyataan media itu akan mengembalikan semula orang-orang Melayu yang telah berpecah belah. Kebenaran yang di nyatakan oleh Rahimi Osman sangat penting untuk keamanan dan kestabilan Negara.

Pembatalan sidang media ini memberi gambaran bahawa Rohimi tidak berani berpegang kepada prinsip "berani kerana benar". Rakyat akan melihat Rohimi takut kerana salah. Kalau akuan palsu sanggup buat setakat berlakon untuk buat sidang akhbar lagilah mudahhhhh....

zedmagel said...

Salam Bro,

Rahimi bukan mangsa liwat, tetapi dia ingin membuat kenyataan mengapa di meletakan jawatan, sebab rakan baiknya Saiful telah di liwat oleh sang peliwat bersiri 1 Malaysia. Tepai PC tersebut telah diganggu oleh kumpulan yang macam samseng dari puak sang peliwat. Dia bimbang rahsia dia bocor.

Tapi kita minta Rahimi datang ke JOhor buat PC dengan media disini, PESAKA boleh jaga sesiap yang nak mengacau PC tersebut...

amirhamzah64/ 64أمير حمزه said...

Salam Melayu Pasir Gudang dan Zedmagel:
Kawan percaya seperti apa yang dikemukakan oleh Rahimi kerana bab-bab seperti ini Anwar cukup licik dan kerja-kerja ini yang dilakukan semasa di dalam UMNO dulu......