Monday, April 4, 2011

Terkantoi pulak!

Isu Skandal Seks DVD Chua Soi Lek antara skandal seks terhangat di mana DVD nya tersebar luas di Johor terutamanya Batu Pahat. Ia melibatkan Dr. Chua Soi Lek di mana akhirnya beliau meletakkan semua jawatan samada menjadi Ahli Parlimen Labis, Menteri Kesihatan, Naib Presiden MCA, Ketua MCA Negeri Johor dan Pengerusi MCA Bahagian Batu Pahat

Isu ini tersebar luas apabila DVD ini dilaporkan dimasukkan ke dalam kotak-kotak pos dan rumah, kedai yang dipilih di Muar dan Batu Pahat. Nama beliau dikatakan ditulis di atas tmpat tutup DVD.

Pada 1 Januari, 2008 di pejabat MCA Labis, Dr. Chua Soi Lek mengaku bahawa beliau merupakan lelaki dalam DVD lucah yang diedarkan di Johor, Malaysia. Wanita berkenaan merupakan kawan peribadinya - penjual bunga. Beliau tidak merakam sendiri aksi tersebut tetapi pihak lain menggunakan televisyen litar tertutup (CCTV).

klik di sini.

Ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa pengakuan bekas ketua menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik sebagai bertanggungjawab di sebalik video seks yang cuba memalitkannya itu adalah bukti pembabitan Umno.

Katanya, Rahim seolah-olah cuba membalas dendam terhadap pengundurannya dari politik pada 1994.

“Ini menunjukkan konspirasi peringkat tertinggi membabitkan Umno dalam perkara ini,” kata Anwar kepada wartawan di perkarangan komplek mahkamah, Jalan Duta, kuala Lumpur, hari ini.

“Saya tidak tahu bagaimana menteri dalam negeri boleh menafikan ini… Seorang daripada ahli (parti) mereka terbabit, begitu juga dengan PERKASA,” katanya.

Klip Video Seks Anwar Ibrahim Sudah Dipadam!




Lihat lah dua perbezaan gelagat pemimpin di Malaysia apabila terkantoi...

Amir Hamzah
Batu Pahat.

6 comments:

muhamad afif said...

saya dn famly hnye mampu tergelak..hahaha..

amirhamzah64/ 64أمير حمزه said...

Kalau ianya satu lawak jenaka...tak salah kalau kita tergelak.....hahaha

aponi? said...

TAK KIRA CLIP TU RAKAM KAT MANA SEKALI PUN SAMADA KAT SIAM KE, KAT DLM NEGARA KE.. YG PASTI PELAKUNYA DIA.. DIA MEMANG DIA...

Unknown said...

Dia tu sapa?

dzulkar9umar said...

setakat video gambar kabur sesapa pun leh wat. chua soi lek pun gambar jelas n kaler. nape yg anuar ni kabur n itam putih. hahaha.. tergelak aku ngan kebodohan juak2 UM-NO ni.

amirhamzah64/ 64أمير حمزه said...

Gambor terang benderang pun nampak kabur....tak tau la siapa yang bodoh, pekak dan buta......hahaha. Udah-udah ler yoep.....