Friday, August 27, 2010

Kalau Marah, Sila Buat Laporan Polis!



Pn.Inshah, Kementerian Pelajaran dan Kementerian Dalam Negeri sila bertindak. Ini bukan pertama kali. Manusia ini sudah meminta maaf tetapi mengulanginya semula. Apa maknanya? Mencabar atau membuat provokasi? Apa motifnya? Glamour? Mahu menjadi hero?

Pn.Inshah anda di hina.....anak-anak Pn Inshah, saudara mara, kaum keluarga Pn.Inshah tidak terhina kah? Pergi buat laporan polis sekarang supaya mamat ini disiasat. Pn.Inshah dan keluarganya juga boleh ambil tindakan undang-undang kepada mamat ini. Mahu berdiam diri lagi kah?

Kementerian Pelajaran juga diperlekeh. Apa pandangan pelajar-pelajar jika melihat video klip ini. Jika tindakan tidak diambil dan dibiarkan bukankah ianya akan menggalakkan para pelajar lain untuk membuat video yang serupa. Mencegah lebih baik daripada merawat. Apakah dengan menunjukkan isyarat lucah kepada Kementerian Pelajaran, pegawai-pegawainya di Putrajaya hanya boleh tersenyum sahaja?

Jabatan Agama juga tidak rasa tersinggung kah?

Adakah umat Melayu sudah diserang sindrom bisu dan pekak? Tidak sensitif jugak kah?

Semua umat Melayu sepatutnya bingkas mengecam tindakan rakyat Malaysia ini. Laporan polis perlu dibuat oleh semua yang bergelar Melayu!

Sila klik di sini untuk melihat video klipnya yang terbaru....25 Ogos 2010

Amir Hamzah
Batu Pahat

3 comments:

Anonymous said...

BUDAK TU MMG CELAKO! CELAKO! CELAKO! HARKK PTUIHH!!

C L J said...

I think this devil boy should be taken away by the authorities now. If the people takes him off the implication is going to be worst. That is my personal opinion.

amirhamzah64/ 64أمير حمزه said...

Salam Jeffry:
Kali pertama boleh dimaafkan, apakah kali kedua perlu diberi kaunseling pula....hahaha....dan kali ke 3 pasti menyusul.

Salam pakcik CLJ:
This devil boy should be detained by ISA. Perhaps the best way of teaching him.